F.A.Q

Waarom zijn jullie sokken van hoge kwaliteit?

Onze sokken zijn gemaakt van 72% gekamd katoen van hoogwaardige kwaliteit. Verder zit er een verstevigde teen- en hielzone in onze sokken. Zo gaan ze langer mee!

Hoe kom ik aan deze mooie sokken?

Je wordt klant door je in te schrijven via onze website. Klik op 'Koop nu' (rechtsboven op onze homepage) en kies je pakket en frequentie. Klik vervolgens op Checkout. Maak vervolgens een Manitou account aan of log in via Facebook. Je maakt een Manitou account aan door je e-mail adres in te vullen en een wachtwoord aan te maken (met dit wachtwoord kun je inloggen in je persoonlijke account). Vul je adresgegevens in, kies een betaalmethode en je bent klant van Manitou.

Hoe werkt de service van Manitou?

Nadat je je hebt ingeschreven via onze website, ontvang je je eerste pakket met sokken binnen 2 tot 3 dagen, door de brievenbus. Je ontvangt vervolgens van ons elke drie of zes maanden 5 paar verse sokken. Daar hoef je nooit meer over na te denken! Wanneer je volgende levering wordt verzonden, wordt het bedrag automatisch van het rekeningnummer afgeschreven wat je gebruikte toen je je eerste bestelling met IDEAL of Paypal betaalde. Heb je je service gepauzeerd? Dan pauzeert automatisch ook de betaling.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Je krijgt je eerste bestelling binnen 2 tot 4 werkdagen gratis thuisbezorgd. Je volgende pakket ontvang je drie of zes maanden later. Na een eerste bestelling hanteren wij twee bezorgmomenten per maand. De eerste of vijftiende van de maand posten wij de vervolgpakketten. Daarbij hanteren we het volgende principe: heb je je eerste bestelling op de 1e tot en met de 6e van de maand gedaan, of op de 22e tot en met de 31e van de vorige maand, dan komt je eerstvolgende bestelling de 1e door de brievenbus. Doe je bijvoorbeeld een eerste bestelling op 6 juni, met de keuze iedere drie maanden nieuwe sokken te ontvangen, dan betekent dat je op 1 september je volgende pakket ontvangt. Kies je voor halfjaarlijks, dan ontvang je 1 december je tweede pakket. Deed je je eerste bestelling bijvoorbeeld op 22 mei, dan betekent dus ook dat je op 1 september of 1 december je eerstvolgende pakket ontvangt. Een eerste bestelling die op 10 juni is gedaan, betekent dat je op 15 september of 15 december je volgende pakket ontvangt. Alle leveringen worden door PostNL thuisbezorgd en passen door je brievenbus.

Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling geplaatst/ een verkeerd adres opgegeven. Kan ik dit nog wijzigen?

Indien je een verandering wilt doorvoeren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@manitou-amsterdam.nl, en we zullen ons best doen je verzoek te verwerken.

Kan ik ook een keertje overslaan?

Je kunt op een gegeven moment even genoeg Manitoutjes in je sokkenla hebben liggen. In dat geval kun je ervoor kiezen om een pauze in te lassen. Log in op je account, klik op het pennetje (in het groene cirkeltje) wat je in je abonnement ziet staan, en kies in het volgende veld vervolgens voor ‘Overslaan’. Je krijgt dan eenmalig je pakket niet thuis gestuurd. Maak je geen zorgen: weer activeren is niet nodig. Wij onthouden voor je wanneer je eerstvolgende levering daarna gepland staat.

Wanneer krijg ik mijn volgende pakket?

Log via onze website in op jouw account, dan zie je onder ‘geplande levering’ de datum van je volgende pakket wordt geleverd. Zo kun je op ieder moment zien wanneer er weer verse sokken jouw kant op komen.

Moet ik voor de Gift Package een account aanmaken?

Als je eenmalig de Gift Package bestelt voor vriend(in) of familie, vul je eenmalig de adresgegevens van de ontvanger in. Je kunt een persoonlijke boodschap van max 140 tekens toevoegen, die wij verwerken op de pakbon die aan het pakket wordt toegevoegd. Vervolgens reken je af en klaar is Kees!

Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?

Op de homepage van onze website zie je rechtsboven de knop 'login'. Wanneer je hier op klikt en inlogt in jouw persoonlijke account, kom je op een pagina terecht waar je je gegevens kunt wijzigen. Hier kun je je persoonlijke gegevens aanpassen bij 'account'. De leveringsfrequentie kun je na ontvangst van je eerste sokken, aanpassen bij 'Abonnement'. Ook kun je hier aangeven of je (eenmalig) het andere pakket wilt ontvangen, of dat je even wilt pauzeren. Als je je service wilt opzeggen, doe je dat ook hier.

Welke maat zijn mijn sokken?

Wij hanteren 1 maat: 41-46. Easy does it!

Copyright © 2015. All rights reserved.